Lietuvoje registruojama vis daugiau puspriekabių ir priekabų
2012-07-20
Vadim Volovoj
Pirmasis metų pusmetis jau prabėgo ir vežėjai gali apibendrinti savo veiklos rezultatus bei pradėti vertinti šiuos metus pagal įmonės rodiklius. Nors pastoviai kalbama apie galimą antrąją krizės bangą, statistika ne visada tai parodo. Apžvelkime Lietuvoje pirmą kartą užregistruotų komercinių (kelių) transporto priemonių rezultatus, kurie šiuo metu nėra prasti.
Lentelėje pateikti Lietuvos statistikos departamento duomenys apie pirmą kartą Lietuvoje užregistruotų komercinių transporto priemonių skaičių, pagal jų tipą. Krovininių automobilių ir vilkikų registracijos gana tolygios, tačiau puspriekabių ir priekabų poreikio augimas – akivaizdus. Nuo metų pradžios iki gegužės augusi šių transporto priemonių registracija šiek tiek smuktelėjo tik birželį.
| Sausis | Vasaris | Kovas | Balandis | Gegužė | Birželis |
Krovininiai automobiliai | 586 | 546 | 750 | 746 | 786 | 661 |
Puspriekabių vilkikai | 261 | 300 | 441 | 327 | 339 | 382 |
Puspriekabės | 437 | 662 | 796 | 802 | 914 | 846 |
Priekabos | 146 | 170 | 204 | 269 | 360 | 342 |
Parengta pagal Lietuvos statistikos departamento duomenis.
Aktualijos
Įmonė „Euro-Tach“ praneša, kad pastaruoju metu Centrinėje ir Šiaurės Europoje dėl kažkokių priežasčių (galimai, dėl NATO ir/ar Rusijos kariškių veiksmų) atsiranda problemos su GPS signalu, kuris yra svarbus naujos kartos tachografų darbui.
2025-06-09 17
Kasdien Lietuvos keliuose galima sutikti šimtus sunkvežimių. Tačiau iš pirmo žvilgsnio klestinčio sektoriaus vaizdas yra apgaulingas. Lietuvoje trūksta mažiausiai 10 tūkst. tolimųjų reisų vairuotojų, o jų paieškos vis dažniau veda į trečiąsias šalis.
2025-06-09 322
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija atsiuntė susipažinti Tarptautinio transporto forumo (ITF) kelių transporto grupės mokomosios vaizdo medžiagos apie ETMK leidimų skaitmeninę sistemą (ECMT DS) nuorodą.
2025-06-05 69
LINAVOS nariai atkreipia dėmesį į praktinę problemą, kylančią vairuotojams po teisės vairuoti atėmimo – net ir baigus mokymus, pažymėjimas neįsigalioja be fizinio vizito „Regitroje“. Tai sukelia grėsmių tiek vairuotojams, tiek darbdaviams – neseniai užfiksuotas atvejis, kai vairuotojas neteko teisės dar 9 mėnesiams dėl šios procedūrinės klaidos.
2025-06-03 46
Situacija Europos transporto sektoriuje ir kriminalinis skandalas jame Lietuvoje. Naujienos iš Briuselio ir įvairių ES šalių. Baltarusijos sprendimas dėl žemės ūkio produktų importo iš ES ir pervežimų į Pakistaną ypatybės. Stovėjimo aikštelių rezervavimo paslauga ir naujas elektrinis „Volvo“ sunkvežimis. Apie tai ir ne vien gegužės transporto aktualijų apžvalgoje iš „Cargonews“.
2025-06-01 114
Manau kad straipsnyje iskreipta realybe...puspriekabiu ir priekabu registruojam zenkliai daugiau todel kad musu protingas Muitines departamentas ivede tokia tvarka kad tinkamumo sertifikata plombavimui isduoda tik puspriekabem ir priekabom kurios turi lietuvishka registracija.Rysium su tuo visi prekiautojai tranzitines priekabas i kurias nori krauti krovinius yra priversti registruoti Lietuvoje,kad gerbiami muitininkai galetu isduoti tinkamuma,tai ziauriai apsunkina darba ekspeditoriams ir prekybininkams,taip pat dau tranzitiniu kroviniu nueina pas "braliukus" ir lenkus kur tvarkos normalios...ir vel Lietuva pasirode kaip visihka verslui nepalanki valstybe,kuri ne padeda o tik apsunkina verslui salygas...nors mes verslininkai islaikome ja is savo prakaitu uzdirbtu pinigu...Netikekite statistika apie verslo atsigavima....
Jūsų komentaras
Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:
arba užsiregistruoti.