Bendras „Kamaz“ ir „Daimler“ vilkikas rinkoje pasirodys jau šiemet (foto)

Kamaz-5490

Rusijos rinkoje šių metų pabaigoje turėtų pasirodyti pirmieji „Daimler“ ir „Kamaz“ koncernų kartu sukurti vilkikai „Kamaz 5490“.

Šiuo metu yra išbandomi nauji „Kamaz“ tolimųjų reisų vilkikai, kuriuose yra sumontuotos „Daimler“ detalės: tiltai, varikliai, kabinos karkasas.

Šiame naujajame „Kamaz“ modelyje bus kondicionierius, patogesnė kabina ir sėdynė, pagalbinės elektroninės sistemos ir kiti niuansai, kurių nebuvo ankstesniuose modeliuose.

„Kamaz“ tikisi su šiuo modeliu padidinti savo magistralinių vilkikų rinkos dalį Rusijoje iki 25 proc. Šiuo metu šis rodiklis tesiekia 5 proc.

Techninės charakteristikos

Vilkiko masė yra apie 7 900 kg. Maksimali junginio masė sieks iki 44 t. Į vilkikus bus montuojami 2 turbodyzeliniai varikliai. 440 A. j. „Kamaz-740.75“ arba „Mercedes-Benz OM 457LA“.

Pavarų dėžės taip pat dviejų tipų. „ZF-Ecosplit“ arba „ZF-Astronic“. Už vilkiko stabdymą atsakinga elektronine stabdymo sistema. Modelyje taip pat yra ir elektroninė stabilumo sistema.

Šis „Kamaz“ kainuos apie 2,5 mln. rublių (212 tūkst. Lt.) ir bus apie 20 proc. pigesnis už Europietiškus konkurentus.

Kas toliau?

Artimiausias kitas modelis planuojamas 2016 m. Šiuose vilkikuose turėtų dar labiau jaustis „Daimler“ įtaka. Varikliai sieks 500 A. j. ir bus su tiesioginio įpurškimo sistema. Padaugės elektronikos ir komforto elementų. Žadama, kad pagerėjus „Kamaz“ kokybei jų kaina vis tiek bus mažiausia rinkoje.

2016 m. „Kamaz“ modeliai bus tarpinis žingsnis link revoliucinio atsinaujinimo, kuris planuojamas 2020 m.

Šiais metais investicijos į technologijas bus apie 5 mlrd. rublių ( 475 mln. Lt.). Iki 2020 m. investicijos sieks 9 mlrd. rublių sumą (855 mln. Lt.). 2013 m. planuojama pagaminti 80 vnt. naujųjų „5490“ modelių, 2014 – 1000 vnt., o 2015 m. tikimasi, kad šis vilkikas taps visiškai serijiniu modeliu ir jo gamyba ir pardavimai sieks dar didesnius skaičius.

Komentarai
Kol kas komentarų nėra

Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Technikos naujienos

1aef7faf77cb305b0e2bac71a94d6056_XL

Po rekordinių metų nuosmukį patyrusi sunkvežimių rinka laukia atsigavimo

Lietuvoje daugiau kaip dukart kritę iki šiol įspūdingais tempais augę naujų sunkvežimių pardavimai  patvirtino verslo pesimistinius lūkesčius dėl ekonomikos neapibrėžtumo. Transporto ir logistikos verslas situacijos nesureikšmina – sudėtingais laikotarpiais didelį atsparumą rodantis sektorius yra pasirengęs atnaujinti investicijas, vos tik sulauksime rinkos atsigavimo ženklų, teigia Povilas Drižas, Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) vadovas.

2024-05-03 117
0
Scania_05

Biodujomis varomas vilkikas – ekologiška, įmanoma, bet brangu (papildyta apie augančias galimybes)

Gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ nuo šiol savo produkciją visoje Lietuvoje pristato biometanu varomu vilkiku. Naujasis sunkvežimis kasdien keliauja iš Kauno į didžiųjų prekybos tinklų, esančių Panevėžyje ir Vilniuje, sandėlius, taip pat aptarnauja įmonės išorinius sandėlius. Pasak bendrovės pirkimų ir logistikos projektų vadovo Agniaus Grigaičio, įmonė vien per šiuos metus ketina apie 100 tonų sumažinti išmetamą CO2.

2024-04-24 77
0