Naujas veidas keliuoe – „Ford Cargo 1846T“
2012-08-10
Vadim Volovoj
Kompanija „Ford” ruošiasi pristatyti rinkai naują tolimųjų reisų vilkiką „Ford Cargo 1846T“. Gamintojas tikisi, kad šis modelis ras savo vietoje rinkoje ir sudarys rimtą konkurenciją kitiems vilkikų gamintojams.
Šiuo metu „Ford“ sunkvežimiai gaminami Brazilijoje ir Turkijoje. Šių šalių rinkose yra nemažai šios markės sunkiojo transporto. Gamintojas teigia, kad kas ketvirtas parduodamas sunkvežimis Brazilijoje ir Turkijoje yra „Ford“. Taip pat vykdomas ir eksportas į 30 šalių. „Ford“ tikisi padidinti šį skaičių iki 80 ir taip padidinti savo rinkos dalį bei sustiprinti konkurenciją. Pagrindinės naujos rinkos, į kurias jie taikosi yra Rusija, Rytų Europa, artimieji rytai ir Šiaurės Afrika.
Priklausomai nuo rinkos, „Ford“ siūlys „Euro 1“, „Euro 3“ ir „Euro 5“ variklius. Taip pat gamintojas akcentuoja, kad šiltiems ir šaltiems kraštams kuriamos salono kondicionavimo ir šildymo sistemos gerokai skirsis, atsižvelgiant į šių kraštų klimato specifiką.
Pranešama, kad „Cargo 1846 T“ modelyje bus montuojamas 10,3 l. darbinio tūrio variklis siekiantis 460 A. j., kuris dirbs kartu su automatine pavarų dėže. Variklio stabdymo galia sieks 240 kW., o taip pat bus ir 500 kW. intarderis. Stabdžiai bus aprūpinti elektronine stabdymo sistema (EBS). Naujajame modelyje bus ir elektroninė stabilumo sistema (ESP).
Vairuotojas kabinoje galės jaustis komfortiškai, nes vidinis kabinos aukštis 1945 mm. Kabinos dizainas kurtas taip, kad sukeltų kuo mažesnį oro pasipriešinimą.
Vilkikas buvo bandomas JAV, Brazilijos, Turkijos, Ispanijos, Švedijos ir Saudo Arabijos keliuose.
Naujasis „Ford“ vilkikas rinkoje turėtų pasirodyti gruodžio mėnesį.
Technikos naujienos
Lietuvos krovinių vežimo ir logistikos milžinė „Girteka“ įsigis 2 tūkst. Švedijos gamintojos „Volvo Trucks“ vilkikų, kurie įmonės transporto parką papildys iki šių metų pabaigos.
2025-06-16 409
Tolimųjų pervežimų rinkai pristatytas naujasis elektrinis „Volvo“ sunkvežimis sugeba vienu įkrovimu įveikti iki 600 kilometrų, o jo baterijos įkraunamos vos per 40 minučių. Tai pirmasis gamintojo flagmanas, galintis iš esmės pakeisti krovinių pervežimo dideliais atstumais sampratą.
2025-05-20 41
Remiantis techninių apžiūrų įmones vienijančios asociacijos „Transekstos“ duomenimis, Lietuvoje galima pastebėti nedidelį automobilių techninės būklės pagerėjimą. Palyginus 2023 ir 2024 metų statistiką, iš 50 dažniausiai pasitaikančių automobilių trūkumų daugiau nei pusėje atvejų situacija šiek tiek pagerėjo.
2025-05-08 39
Lietuviai jau pripranta prie asmeninių elektromobilių, tačiau mūsų šalies gatvėse išvysti elektrinį sunkvežimį – vis dar retenybė. Vis dėlto tokia padėtis greitai keisis – savo akis ir ausis prie itin tylaus ir visiškai netaršaus sunkvežimio pratins kauniečiai ir miesto svečiai. Čia veikianti logistikos bendrovė pirmoji Lietuvoje nusipirko elektrinį sunkvežimį „Scania“.
2025-04-18 105
Rugpjūčio 21 d. įsigalioja dar 2021 m. liepos 16 d. priimtas Europos Komisijos įgyvendinimo reglamentas, kuriuo iš dalies keičiamos nuostatos dėl išmaniųjų tachografų ir jų komponentų konstrukcijos, bandymo, įrengimo, naudojimo ir remonto reikalavimų. Visose naujose, pirmą kartą Europos Sąjungoje registruojamose krovininėse transporto priemonėse, sveriančiose daugiau kaip 3,5 t, ir autobusuose turės būti sumontuoti antrosios kartos išmanieji tachografai.
2025-04-16 4,332
Jūsų komentaras
Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:
arba užsiregistruoti.