Vairuotojas apie elektrinį sunkvežimį

electric_truck

Čia – galima rasti vairuotojo, kuris pasakoja apie elektrinio sunkvežimio darbo specifiką, interviu (anglų kalba).

Visų pirma, jis akcentavo jo tylumą, dėl kurio vairuotojo darbas tampa ramesnis ir todėl efektyvesnis. Taip pat jis atkreipė dėmesį į tai, kad elektrinio sunkvežimio atveju mažiau problemų su remontu, ir į tai, kad, naudojant elektrinį sunkvežimį, tiesiog nėra degalų vagystės grėsmės.

Pagrindinis trūkumas, anot jo, yra neišvystyta ir nepakankamai galinga įkrovimo infrastruktūra (vairuotojas norėtų turėti daugiau įkrovimo stotelių su ne mažesne kaip 300 kW galia). Be to, ekstremalių oro sąlygų (visų pirma, temperatūros) įtaka akumuliatoriaus veikimui.

Bendrai vairuotojas tiki elektrinių sunkvežimių, kurie patinka jam ir jo kolegoms, sėkme.

Komentarai
Kol kas komentarų nėra

Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Aktualijos

Pinigai-15-11-1

2024 metai buvo sunkūs – kas toliau? (papildyta 2025 m. pirmo ketvirčio vertinimais iš IRU)

Krovininio kelių transporto paslaugų eksportas šių metų[1] pirmąjį pusmetį sudarė 2,5 mlrd. eurų – 23,8 proc. daugiau nei 2021 metais tuo metu, liudija Lietuvos banko duomenys. Eksportui augant pinigine verte, minimu laikotarpiu krovinių apyvarta pagal vežtų krovinių kiekį ir tonkilometrius sumenko maždaug dešimtadaliu, pastebi rinkos ekspertai.

2025-05-13 1,920
0