Dėl Lietuvoje išduotų ETMK sertifikatų galiojimo

ecmt_specimen

Lietuvos vežėjų sąjunga (LVS), reaguodama į savo narių nusiskundimus, kreipėsi į Susisiekimo ministeriją dėl Lietuvoje išduotų ETMK sertifikatų galiojimo.  LVS nariams kilo problemų dėl Lietuvoje išduotų ETMK sertifikatų galiojimo, vežant krovinius su ETMK daugiašalės kvotos leidimais į ne Europos Sąjungos valstybes.

Pasitaikė atvejų, kai kontrolės tarnybų pareigūnai atsisakė priimti Lietuvoje išduotus ETMK techninės apžiūros sertifikatus, motyvuodami tuo, kad jų blankai neatitinka ETMK leidimų naudotojo vadovo (įsigaliojusio 2022 m. sausio 1 d.) 6 priede pateikto pavyzdžio. Konkrečiai – Lietuvoje išduotame sertifikate nurodyti jau nebegaliojančių ES direktyvų numeriai. Dėl netinkamų sertifikatų mūsų vežėjams nebuvo leista tęsti kelionės su ETMK leidimais, jie patyrė laiko ir finansinius nuostolius, bandydami spręsti iškilusias problemas.

Nesuprantama, kodėl praėjus jau daugiau kaip dvejiems metams po naujo ETMK leidimų naudotojo vadovo įsigaliojimo, vis dar yra nepakeisti Lietuvoje išduodamų ETMK sertifikatų pavyzdžiai, patvirtinti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. balandžio 7 d. įsakymu Nr. 3-134 „Dėl sertifikatų išdavimo ekologinius ir saugumo reikalavimus atitinkančioms krovininėms transporto priemonėms“.

Dėl to paprašėme Susisiekimo ministerijos kuo skubiau atlikti būtinus šio įsakymo pakeitimus, kad Lietuvoje išduodami sertifikatai, privalomi naudoti kartu su ETMK leidimais, visiškai atitiktų ETMK leidimų naudotojo vadove patvirtintus pavyzdžius.

Siekdami, kad Lietuvos vežėjams nekiltų problemų vykdant krovinių vežimus su ETMK leidimais, pasiūlėme Susisiekimo ministerijai kreiptis į ETMK kelių transporto darbo grupės sekretoriatą, informuojant apie susidariusią padėtį bei prašyti išplatinti atitinkamą informaciją visoms ETMK narėms, kad Lietuvoje išduoti sertifikatai būtų pripažįstami iki jų galiojimo termino pabaigos.

Komentarai
Kol kas komentarų nėra

Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Aktualijos

Pinigai-15-11-1

2023 metai buvo sunkūs – kas toliau? (papildyta 2024 m. pirmo ketvirčio rezultatais)

Krovininio kelių transporto paslaugų eksportas šių metų[1] pirmąjį pusmetį sudarė 2,5 mlrd. eurų – 23,8 proc. daugiau nei 2021 metais tuo metu, liudija Lietuvos banko duomenys. Eksportui augant pinigine verte, minimu laikotarpiu krovinių apyvarta pagal vežtų krovinių kiekį ir tonkilometrius sumenko maždaug dešimtadaliu, pastebi rinkos ekspertai.

2024-05-15 1,358
0
vairas (4)

Lietuvos transporto sektoriaus darbuotojų nuotaikos – daug kas progai pasitaikius išeitų iš darbo (apklausos rezultatai)

Naujausias tyrimas atskleidžia šokiruojančius faktus apie psichologinio smurto ir mobingo protrūkius Lietuvos kelių transporto įmonėse. Nors skaičiuojama, kad transporto ir logistikos sektorius praėjusiais metais generavo beveik 19 milijardų eurų pajamų, ekonominiai rodikliai neatspindi kainos, kurią savo sveikata sumoka darbuotojai. Viena iš priežasčių, kodėl dalis darbuotojų nuolat naršo naujus darbo skelbimus, yra ir dėl „varnelės“ įmonėse vykdoma psichologinio smurto prevencija.

2024-05-14 139
0
timthumb (2)

Dėl vežėjams aktualių problemų gabenant krovinius į Serbiją, Turkiją ir Šiaurės Makedoniją

Susisiekimo ministerija gegužės 28 d. organizuoja nuotolinį pasitarimą, kuriame bus nagrinėjamos problemos, susijusios su krovinių gabenimu į Serbiją, Turkiją, Š. Makedoniją ar tranzitu per šių šalių teritorijas, o taip pat leidimų kvotų nustatymo su šiomis valstybėmis aktualijos. Pasitarime kviečiami dalyvauti Užsienio reikalų ministerijos, LTSA, vežėjų asociacijų atstovai.

2024-05-10 55
0