LVS kreipėsi į Muitinės departamentą, siekdama spręsti muitinės sandėlių operatoriams iškilusias problemas (papildyta muitinės atsakymu)

LVS

Lietuvos vežėjų sąjunga (LVS) gauna iš savo narių – muitinės sandėlių operatorių informaciją apie Bendrijos tranzito procedūros užbaigimo problemą Lietuvos muitinės pasienio kelio postuose, kuomet viena transporto priemone gabenamos prekės, kurioms įformintas daugiau nei vienas tranzito lydintysis dokumentas, o taip pat problemas, susijusias su supaprastintos Bendrosios tranzito procedūros atlikimu, naudojantis įgaliotojo gavėjo (siuntėjo) statusu, kai įgaliotojam gavėjui (siuntėjui) viena transporto priemone atgabenamas keliems gavėjams skirtas krovinys, kuriam įformintas vienas tranzito lydintis dokumentas.

LVS paprašė Muitinės departamento rasti galimus šių problemų sprendimo būdus bei surengti konsultacijas su LVS atstovais.

Muitinė atsakė, kad pagrindinės priežastys, įtakojusios paskirties muitinės įstaigose 2022 m. padidėjusį neužbaigtų tranzito procedūrų kiekį, buvo susijusios su Nacionalinės tranzito kontrolės sistemos (NTKS) darbo stabilizavimu. Stabilizavus sistemos darbą, nebaigtų tranzito procedūrų bei TIR gabenimų kiekis, anot muitinės, ženkliai sumažėjo.

Komentarai
Kol kas komentarų nėra

Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Aktualijos

Pinigai-15-11-1

2023 metai buvo sunkūs – kas toliau? (papildyta 2024 m. pirmo ketvirčio rezultatais)

Krovininio kelių transporto paslaugų eksportas šių metų[1] pirmąjį pusmetį sudarė 2,5 mlrd. eurų – 23,8 proc. daugiau nei 2021 metais tuo metu, liudija Lietuvos banko duomenys. Eksportui augant pinigine verte, minimu laikotarpiu krovinių apyvarta pagal vežtų krovinių kiekį ir tonkilometrius sumenko maždaug dešimtadaliu, pastebi rinkos ekspertai.

2024-05-15 1,348
0
vairas (4)

Lietuvos transporto sektoriaus darbuotojų nuotaikos – daug kas progai pasitaikius išeitų iš darbo (apklausos rezultatai)

Naujausias tyrimas atskleidžia šokiruojančius faktus apie psichologinio smurto ir mobingo protrūkius Lietuvos kelių transporto įmonėse. Nors skaičiuojama, kad transporto ir logistikos sektorius praėjusiais metais generavo beveik 19 milijardų eurų pajamų, ekonominiai rodikliai neatspindi kainos, kurią savo sveikata sumoka darbuotojai. Viena iš priežasčių, kodėl dalis darbuotojų nuolat naršo naujus darbo skelbimus, yra ir dėl „varnelės“ įmonėse vykdoma psichologinio smurto prevencija.

2024-05-14 132
0
timthumb (2)

Dėl vežėjams aktualių problemų gabenant krovinius į Serbiją, Turkiją ir Šiaurės Makedoniją

Susisiekimo ministerija gegužės 28 d. organizuoja nuotolinį pasitarimą, kuriame bus nagrinėjamos problemos, susijusios su krovinių gabenimu į Serbiją, Turkiją, Š. Makedoniją ar tranzitu per šių šalių teritorijas, o taip pat leidimų kvotų nustatymo su šiomis valstybėmis aktualijos. Pasitarime kviečiami dalyvauti Užsienio reikalų ministerijos, LTSA, vežėjų asociacijų atstovai.

2024-05-10 51
0