Tolimųjų reisų vairuotojų skatinimui – nuo įmokų į pensijų fondus iki vertingų dovanų

vairas (4)

Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) vienijamos įmonės inventorizavo paskatas tolimųjų reisų vairuotojams, tarp kurių yra papildomos įmokos į III pakopos pensijų fondus, nemokami mokymai, gyvybės ir sveikatos draudimas, vertingos dovanos.

„Šiuo metu, kai daug kalbama apie sunkią tolimųjų reisų vairuotojų situaciją, bandome įsivertinti kokia ji yra iš tiesų. Ir matome, kad įmonėse vairuotojai gauna ne tik bent dvigubai didesnį nei vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje atlygį už darbą, bet dar ir eilę papildomų paskatų, kurių vertė preliminariai siekia kelis milijonus eurų per metus“, – sako TTLA vadovas Povilas Drižas.

Inventorizuoti gaunamas papildomas paskatas, suteikiamas lengvatas ar kitą paramą, pagalbą ar dovanas paskatino intensyvūs sistemingi bandymai viešumoje skleisti informaciją, esą tolimųjų reisų vairuotojų gyvenimo ir darbo sąlygos yra labai blogos. „Pastaruoju metu padaugėjo atvejų, kai bandoma pozicionuoti transporto įmones kaip itin prastus darbdavius, pateikiant tam tikrus pavienius atvejus kaip bendrą tendenciją, o dažnai net neišklausant kitos pusės, nes bent dalis istorijų yra labai toli nuo realybės. Tačiau vis tiek nusprendėme pradėti nuo savęs ir įsivertinti kokia situacija yra iš tiesų“, – pasakoja P. Drižas.

Apklausoje sudalyvavusios TTLA vienijamos įmonės pateikė duomenis, kad savo darbuotojams skatinti naudoja labai įvairias priemones. Vairuotojams apmokamos gyvybės ir sveikatos draudimo paslaugos, jie draudžiami nuo nelaimingų atsitikimų, kelionės rizikų bei kitomis draudimo rūšimis, o vairuotojams, kuriems užsienyje prireikia medicininės pagalbos, tačiau ji nėra pilnai apmokama draudimo, įmonės padengia skirtumą. Taip pat kai kuriose įmonėse rodomas padidintas dėmesys vairuotojų socialinėms garantijoms ir bendrovės moka papildomas įmokas į darbuotojų III pakopos pensijų fondą.

Pasak P. Drižo, gerai savo darbą atliekantys vairuotojai yra viena didžiausių transporto įmonių vertybių, todėl stengiamasi juos paskatinti įvairiausiais būdais. Iš tiesų sunku apibendrinti visas papildomo skatinimo priemones, nes jų yra daug ir labai įvairių. „Nuo nemokamų kelionių ir užsienio kalbų kursų, kvalifikacijos kėlimo kursų Lietuvos ir užsienio šalių piliečiams iki vertingų dovanų kaip mobilieji telefonai per šventes, už ekologinį vairavimą, kitus nuopelnus, nemokamo ar iš dalies įmonės apmokamo maitinimo. Vairuotojams suteikiamos naudos ir paskatos rodo, kad Lietuvos transporto sektorius yra modernus ir socialiai atsakingas verslas, kuris mūsų regione išsiskiria kokybiškomis darbo vietomis.“, – tvirtina P. Drižas.

Komentarai
Kol kas komentarų nėra

Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Aktualijos

Pinigai-15-11-1

2023 metai buvo sunkūs – kas toliau? (papildyta 2024 m. pirmo ketvirčio rezultatais)

Krovininio kelių transporto paslaugų eksportas šių metų[1] pirmąjį pusmetį sudarė 2,5 mlrd. eurų – 23,8 proc. daugiau nei 2021 metais tuo metu, liudija Lietuvos banko duomenys. Eksportui augant pinigine verte, minimu laikotarpiu krovinių apyvarta pagal vežtų krovinių kiekį ir tonkilometrius sumenko maždaug dešimtadaliu, pastebi rinkos ekspertai.

2024-05-15 1,342
0
vairas (4)

Lietuvos transporto sektoriaus darbuotojų nuotaikos – daug kas progai pasitaikius išeitų iš darbo (apklausos rezultatai)

Naujausias tyrimas atskleidžia šokiruojančius faktus apie psichologinio smurto ir mobingo protrūkius Lietuvos kelių transporto įmonėse. Nors skaičiuojama, kad transporto ir logistikos sektorius praėjusiais metais generavo beveik 19 milijardų eurų pajamų, ekonominiai rodikliai neatspindi kainos, kurią savo sveikata sumoka darbuotojai. Viena iš priežasčių, kodėl dalis darbuotojų nuolat naršo naujus darbo skelbimus, yra ir dėl „varnelės“ įmonėse vykdoma psichologinio smurto prevencija.

2024-05-14 132
0
timthumb (2)

Dėl vežėjams aktualių problemų gabenant krovinius į Serbiją, Turkiją ir Šiaurės Makedoniją

Susisiekimo ministerija gegužės 28 d. organizuoja nuotolinį pasitarimą, kuriame bus nagrinėjamos problemos, susijusios su krovinių gabenimu į Serbiją, Turkiją, Š. Makedoniją ar tranzitu per šių šalių teritorijas, o taip pat leidimų kvotų nustatymo su šiomis valstybėmis aktualijos. Pasitarime kviečiami dalyvauti Užsienio reikalų ministerijos, LTSA, vežėjų asociacijų atstovai.

2024-05-10 48
0