Linava: Pagreitintas PVM grąžinimas iš užsienio šalių – ypatingai geromis sąlygomis

11625

Nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kartu su „Nordea“ banku vežėjams atnaujino greitojo PVM grąžinimo paslaugą už ES šalyse pirktas paslaugas bei degalus.

 

Atgauti sumokėtą PVM užsienyje vežėjas gali per dvi dienas, prieš tai sudaręs trišalę sutartį su asociacija „Linava“ ir „Nordea“ banku bei atsidaręs šiame banke sąskaitą. Ši paslauga teikiama už žemiausią rinkoje atlygį – 10 proc. Jei PVM grąžinamas iš Lenkijos paslauga kainuoja 13 proc. grąžinamos sumos. Ši naujovė ypač aktuali tiems vežėjams, kuriems reikalingos apyvartinės lėšos, nes įprastu būdu grąžinant PVM iš užsienio šalių tektų pateikti paraišką už tris mėnesius ir laukti dar apie 4 mėnesius, iki bus grąžinti pinigai.

 
Pasak asociacijos „Linava“ PVM skyriaus vadovės Danutės Andriuškevičienės,  nauja yra tai, kad nuo šiol iš Lenkijos grąžinantis pinigus už pirktas paslaugas ir dyzeliną, vežėjui bus sumokama zlotais. „Iki šiol labiau įprastas buvo grąžinimas eurais, tačiau dėl valiutų kursų svyravimų vežėjai dažnai prarasdavo apie 1,4 proc. atgaunamo PVM. Siūlome be nuostolių vežėjams grąžinti šį mokestį įskaitant zlotais“, – sako specialistė.
 
Pasak jos, atnaujintoje greito PVM grąžinimo paslaugoje yra ir daugiau palankių sąlygų vežėjams – nebereikia mokėti už lėšų pervedimą, nes „Nordea“ banko klientams į sąskaitas šie pinigai pervedami be papildomų mokesčių.
 
Nebereikės mokėti ir paraiškos mokesčio, kuris anksčiau sudarė 10-35 litus už kiekvieną paraišką.
 
Anot D. Andriuškevičienės, įprastu būdu susigrąžinti PVM su asociacijos „Linava“ pagalba taip pat galima labai palankiomis sąlygomis – vos už 3 proc. mokestį.
 

Komentarai
Kol kas komentarų nėra

Jūsų komentaras

Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:

arba užsiregistruoti.

Nacionalinės asociacijos

eu-flag-2108026_960_720

Mokslininkai: protekcionistiniai įstatymai prieštarauja ES vertybėms ir tikslams

Europoje ir toliau daugėja šalių, kurios įvedinėja minimalaus darbo užmokesčio įstatymus užsienio šalių vežėjams, dirbantiems jų teritorijoje. Vis tik Europos mokslininkų atlikto tyrimo rezultatai teigia, kad tai prieštarauja Europos Sąjungos principams ir esminiams dokumentams. Maža to, tokie įstatymai žalingi ir visai ES ekonomikai, o ypatingai šalims, kuriose transportas atlieka svarbų vaidmenį, tai yra ir Lietuvai. 

2017-03-23 509
1
^61859F7ABFD231318E62BE91CF689956BFA1DE79CC2DA968D6^pimgpsh_fullsize_distr-6

Su opozicija susitvarkyta. Kas toliau?

Gruodžio 14 d. „Linavos“ prezidiumo posėdyje buvo nuspręsta pašalinti iš asociacijos UAB „Mečys“. Kaip į šitą žinią sureagavo vežėjai, gruodžio 15 d. susirinkę į pakartotinį kongresą? Kokias galima daryti išvadas apie „Linavoje“ vykstančius pokyčius, ir ko vežėjai gali tikėtis ateityje? „Linavos“ nario pašalinimas dėl asociacijos vardo diskreditavimo ir asociacijos orumo žeminimo – beprecedentinis atvejis per visą asociacijos gyvavimo istoriją. Tad nenuostabu, kad pakartotiniame kongrese šis klausimas sukėlė daugybę diskusijų.

2016-12-21 2,323
2
Linava-pav

„Lindra 2“: neatsakyti klausimai

„Linavos“ prezidentas Erlandas Mikėnas praėjusį rudenį viešai pranešė apie planus kurti asociacijos draudimo bendrovę, kurios tikslas – pagerinti komercinio transporto draudimo sąlygas. Vežėjai sutaria, kad dabartinės draudimo sąlygos yra nepagrįstai drakoniškos, tačiau kyla eilė paprastų klausimų: kaip naujoji bendrovė galėtų būti įsteigta ir kaip turėtų veikti?

2016-12-14 880
3